onsdag 13 januari 2010


Idag har jag lärt mej att en inredningsarkitekt inte är samma som en inredare. Var på studiebesök i Liina interior (www.liinainterior.fi), en liten inredningsbutik i gamlastan. Deras stil är en svensk och fransk blandning. Det är nog konstigt att jag aldrig laggt märke till butiken förr. Ägaren utbildade sig till inredare. Tror nog att det är mer min grej än inredningsarkitekt. Men orkar nog inte bestämma mig nu, jag kan göra det sen.

9 dagar tills A kommer hem. Han ryckte in på måndag. Idag skulle de fixa gardinerna (?) och i förrgår lärde de sig bädda sängen. (vilket ju är bra att kunna om fienden anfaller...) Jag väntar nog inte alls på veckoslutet, det blir superkonstit att inte ha honom här.
Liina Interior har allt från möbler till handkrämer




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar