torsdag 3 juni 2010

Hårdilemma 2.

Nu har jag shoppat allt till studenten. Idag köpte jag en svart shal och strumpbyxor. Jag ringde också till frissan (jag tänkte att det nog är säkrast att låta frissan ta itu med min ojämna färg, jag vågar inte experimentera hemma) Nu skall hon klippa, färga rötterna och slingor. det är första gången jag skall ha slingor. (Det är dessutom första gången jag låter frissan färja) Har jätte svårt att välja hurdana ränder jag vill ha.


Det här är helt snyggt, (och bottenfärgen motsvarar dessutom min nuvarande färg)


Det här är också fint, men då skulle helheten se mycket ljusare ut...

Ni får gärna komma med förslag och åsikter! Imorgon kl. 11.00 har jag tid till frissan, så jag måste nog bestämma mig före det.

Vi har ännu inte fått brev från Majstranden, vi väntar med spänning!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar