fredag 26 november 2010

Om exakt 5 dagar flyttar vi till stan och jag kan nu redan inte sova om nätterna. Ligger o funderar över gardiner, soffdynor, sängöverkast, ja allt tänkbart jag inte får att matcha i mitt huvud. Jag har småshoppat nästan varje dag.


Ordning & Reda hade den perfekta gästboken! Enkel, simpel, jag tror att det blir svårt att bli trött på den i alla fall. (Ordning &Reda har så mycket fint. Jag skulle kunna köpa allt. Farligt.)



Indiska hade något erbjudande så jag köpte massor. Sådär, nu kan jag inte tappa min borste.



Jag ville ha någon juldekoration i fönstret och jag ville helst att den inte skulle gå på ström. Indiska råkade ha en fin.

Jag köpte också ljus. A blir så stressad när jag kommer hem med en massa saker. Han ser det bara som "mera saker vi måste flytta sen" Nu skall jag inte köpa något mer.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar