fredag 10 augusti 2012

Knaggar

Det märks nu tydligt att hösten smyger sig på, inte bara på utbudet i butikerna utan också på vädret. Vad är det här liksom? 12 grader? Jahaja då är det väl bara att dra fram ylletröjorna och värmeljusen igen. Men vi ska inte låta det få oss på dåligt humör va?

Det kändes nog som om jag inte hade shoppat alls under sommaren så jag tog min Jenny under armen och vände ut och in på alla butiker i stan. Jag kom inte hem med något storartat men tänkte visa en sak i alla fall.

Knaggar är ju så fina! Om man råkar hitta de rätta. H&M Home (inte så svårt att hitta) har nu jättefina. Så jag måste helt enkelt köpa dem.


Ja vi har ju ingen plats för dem ännu så jag fick lägga upp dem tillfälligt för att visa er. De här skulle passa i en tambur tycker jag. Kanske ett koppel och en handduk kunde hänga där. :P (Eller sen just för väskor som på bilden.)

I skrivande stund mindes jag ett par andra krokar jag fyndat för länge sen och gjorde upp en likadan installation åt er med dem!




De här ska utan tvekan hänga i köket med kökshanddukar eller pannlappar. Jag har väntat så länge på att få hänga upp dem. Och tänk! De är från M-Market i Huktis! Hah!

2 kommentarer :

  1. Huktis är välbekanta områden. Bodde där tills jag blev 9 och flyttade med familjen till Sverige. ;-)

    De där siffrorna satt jag och höll i på H&M Home förra veckan i Hfors då jag besökte min bror som nuförtiden bor där. Blev bara lite smått och gott till babyn men var nära på att köpa. Försöker dock tänka att jag vet var jag ska ha allt före jag köper. Allt har nämligen en tendens att samlas i lådor och skåp om de inte får sig en given plats med en gång.

    SvaraRadera
  2. Ojj tänk! Lilla Huktis! :) jaa visst borde man tänka så. Vill bara inte göra onödiga hål i tamburväggen när vi ändå snart ska flytta ut. :P Jaa har nog en massa skrot som inte får plats, borde nog föra dem till loppis...

    SvaraRadera