måndag 28 januari 2013

Julrea

Folk tror inte jag är klok när jag köper julstjärnor i januari. Men alltså allt var helt megabilligt och dessutom tycker jag inte att de här är så juliga.(?) Vintriga bara. Och vinter är det ju nog ännu en tid varken vi vill det eller inte.


Det var en sådan där typisk situation, vet ni, att jag såg någon annan gå omkring med stjärnan i affären och insåg först då hur mycket jag ville ha den. Sen kunde jag inte välja om jag ville ha den stora eller lilla så det fick bli en av varje, jag kan alltid ge bort ena om det känns så.

De är i alla fall från Kodin Ykkönen, lilla stjärnan kosta 2 euro och stora (den e faktiskt helt mega) kosta 3 euro. Normalprisen var 19,95 och 29,95 euro! Jag vet! Hur kan de ha så bra rea!?




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar