söndag 17 november 2013

Kuddkrig

Jag älskar att köpa kuddar och kuddfodral. Eller egentligen är jag frustrerad över att jag har ett ständigt behov av att köpa nya, allt skulle vara mycket enklare om jag bara var nöjd med de jag har.

Den här hösten har varit ett enda kuddkrig. Jag har köpt och returnerat och köpt och returnerat. Vissa har jag inte ens returnerat utan lagt direkt i skåpet med tanken "de här kanske jag kan ta fram i vår sen". Yeah right!

Kuddkriget har nog berott på den nya fåtöljen. Jag ville plötsligt göra mer vågade färgval och köpte dynor i bland annat rosa och lila (försökte hitta den rätta komplementfärgen vet ni). Men det blev för mycket och kände mig inte som hemma så jag återgick till mer neutrala färger.


Jag försökte ändå välja neutralt färgade dynor med intressanta mönster. Och hundkudden! Jag stod ensam och skrattade i Tiimari när jag såg den. Den liknar Eddie på pricken! Jag måste ju bara ta den.



Här är ett av mina rosa köp. Färgen är ganska diskret så den fick stanna. I sovrummet.

1 kommentar :

  1. Tack för besöket hos mig! :)

    Vilka fina mänster de va på kuddarna! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera