lördag 8 februari 2014

Kooky Gems

En av de bästa sakerna med att vara hundägare är att man lär känna en massa folk. När Eddie var bara några månader gammal stötte vi på en borderterrier som heter Skoode. Eddie och Skoode visade sig komma jättebra överens så nu träffas vi ibland med Skoodes ägare och låter hundarna leka.

Skoodes ägare, Reetta Kiuru, visade sig vara en jätteduktig smyckesdesigner! Hennes märke heter Kooky Gems och jag är så imponerad! Det finns något i alla stilar! Dessutom har Kooky Gems en del inredningsgrejer också :) Hon hade nyligen rea i sin butik så jag var där och hade så svårt att välja bland allt fint där fanns. Nu har hon dessutom rea nätbutiken också, gå dit! 

Det är väldigt sällan jag lägger upp bilder på mig själv på bloggen. Men jag försöker bli modigare! Axu fick agera fotograf (eftersom jag inte är så bra på det där med selfies).




Smycket får pryda väggen när jag inte har det på mig. Det skulle ju liksom bara kännas tragiskt att lägga undan det.


Jag är helt kär i ett dynvar från Kooky Gems som har cyklar på! Det ska jag absolut köpa i ett senare skede. (Bilden är tagen från Kooky Gems facebooksida)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar