onsdag 7 maj 2014

Galen auktion

Galet var det på Norsens loppis och auktion. Folk armbågade sig fram och slet gamla skolplanscher ur varandras händer. Folk roffade åt sig av alla vackra ting där fanns och lämnade inte av misstag heller ifrån sig av vad de tagit. Jag gick omkring där och var mest sur och bitter. Till all tur var Jennifer med och hon lyckades samla på sig några gamla affischer. Hon var snäll och lät mig välja en av dem. Så trots allt gick jag hem därifrån ganska nöjd. 5 euro kostade den, ingenting.


Efter loppiset ordnades en auktion där de sålde lite större grejer, instrument och möbler och sådant. På den auktionen gjorde jag mitt livs största och galnaste kap... Jag skriver om det så fort jag har hunnit ta bilder. Ojj vilken cliffhanger!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar