fredag 29 januari 2010

Fredag igen.

Unnar mig med Fazers blå. (före maten! En positiv sak med att bo ensam! Man äter vad man vill när man vill. Jag lovar nog att äta upp all mat)

Har idag vikarierat i högstadiet. Behövde inte undervisa direkt, skulle mer kalla det övervaka. Jag var jätte rädd att eleverna skulle ställa kniviga frågor som jag borde kunna svara på, men frågorna var ganska enkla. ("Får man äta karkki på timmen?" "Får man lyssna på musik?" "Får vi sluta tidigare?" "Får jag fara på vessan?" osv.) Där satt jag och försökte med bestämda "NEJ". På rasten skulle jag ner till lärarrummet (det var nästan värre än lektionen) Jag stod nu där och läste anslagstavlan som om det var det mest intressanta jag någonsin skådat. Pratade lite med vaktmästaren också. Börje.

Jag var med Jennifer, Mirre och Vannu och fira min födelsedag. Vi var på restaurang. Jag åt lövbiff (bara 13 euro!)


Jennifer, Mirre, jag och Vannu

A borde komma hem nu vilken minut som helst. Antar att vi skall se på Friends och slöa ända till söndag då han skall tillbaka igen. (härligt!)

Börjar nog bli lite orolig över min snuva! Kan inte vara sjuk på måndag, då är det första föreställningen. Har ingen outfit ännu (skulle vara bra med tre, en för varje föreställning :P) I värsta fall får jag ta något gammalt.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar