tisdag 9 februari 2010

Borde spara.

Det var fem före att jag åkte till Helsingfors idag, bara jag inte skulle ha behövt sitta ensam hemma. Bestämde mig dock för att inte åka. (det vill säga idag sparade jag 6,80 e genom att inte behöva betala någon buss)

Var istället på pizzeria med Jenny. Tre brandmän klampade in. De satt där och åt, och sen for de. Sen kom ena brandmannen tillbaka för att vinka hejdå åt oss. (Det var väl artigt) Vi måste ha varit extra attraktiva i våra college byxor. (vi fattade faktiskt inte varför han var så artig. Ganska smickrande var det nog :P) Sen åkte de iväg i sin brandbil. Mera sånt!

Jag blev mitt i allt så inspirerad till att köpa en päls. Vet absolut inte när jag skulle ha den, men den var bara så underbar! Skall gå fråga lite om den imorgon i affären. Jennifer kommer med som smakprov. Helt underbar är den! (jag är inte shopaholic, snarare dålig på att spara pengar..)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar