tisdag 18 maj 2010

Sommar.

Jag gick igenom mina bilder från förra sommaren. Här är nu sommaren 2009 i ett nötskal. (det finns inte så många bilder på mej eftersom jag är "kameramannen")

Vi tog en nostalgitripp till högholmen en mulen dag.


Björnensoverbjörnensoverisittlugnaboo


Sen var det ett litet äventyr till Lekholmen

Barnlägerminnen kommer tillbaka

Och så var det djungelyoga...



...och det var ju roligt!


Tungt och tidskrävande...


...men roligt!

Jag och Emilia


Stranden hör ju också till sommaren! Ju fler vänner med desto bättre

Axu


Linus och Fredrik


Benjamin


Gusi

En tradition som föll bort förra sommaren var Raseborgs sommarteater. Jag var där senast 2008 och se på ringaren i Notre Dame. Har inga bilder från den gången, men jag hittade urgamla bilder (från 2006)


Pensionärsbussen


Ia och Ellen 15 år

BRING ME SUMMER 2010!


1 kommentar :

  1. hähähäähäh! vitsi bussbilden e så pro o de gör inget att den var svartvitt för den sku säkert annors också vara ganska grå med tanke på alla gråa hår..

    Fina sommarbilder! :) och i år blir de Raseborg för FAEN!

    SvaraRadera