onsdag 30 juni 2010

Nu är midsommarn förbi! Och den arma gropen är grävd. Tiden går så snabbt på sommaren... Vi var på Jennifers lande och gjorde allt som hör en midsommar till (förutom att dansa kring midsommarstången).



Jag och A spelade krocket igår och vi vann båda! (nog för att jag fick ett nytt försök varje gång det gick fel)

Idag bär det av till Ekenäs med Jenny. Vi skall se nån sommarteater där. Jag känner mig så kulturell, på lördag blir det Raseborgs sommarteater med ellen och farmor. Hon har bjudit mig på teater så länge jag kan minnas och hon är inte ens min egen farmor!

Nu har jag lyckats göra just ett sådant inlägg som jag lovade mig själv att jag inte skall göra. Jag tycker på nåt sätt det är meningslöst att skriva om vad jag har gjort eller om vad jag skall göra...

Jag fick en CD med bilder av Jennifer.

Här e nu alla mina sötnosar (utom Vannu)







Det här är Tiger (Jennifers humor :D)

Jag lägger in bilder från Högholmen sen när internät fungerar bättre.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar