måndag 29 oktober 2012

Come to Finland

Det är klart att man ska besöka bokmässan om man är blivande modersmålslärare, jajjamen. Jag köpte bara Mumin och trollkarlens hatt i bokväg (för den måste man ha). Resten av pengarna slösade jag på matmässan och på en plansch av Come to Finland, har ni sett dem? De är så roliga tycker jag och där stod vi säkert i en kvart med Axu (som inte kunde bry mindre om vilken plansch jag valde) och försökte, genom uteslutningsmetoden, komma någon vart. Det blev i alla fall den här till sist


och den är megastor. Jag vill att den ska få hänga ganska ensam, kanske i en gång eller tambur där man inte har mycket möbler. Den ska liksom få tala för sig själv. Jag gillar den stort. Nu vill jag flytta ut ur studentlyan.

(Ojj det här var inlägg nummer 100! Wao!)

1 kommentar :

  1. Jee! Den var fin! Nu måste ni då bara börja söka ny lägenhet så att den får en plats :)

    SvaraRadera