torsdag 25 oktober 2012

Kelim

Jag vill ha en kelimmatta, så är det bara. Men jag märker att jag ändå är lite kräsen. Den får ju inte vara röd och det är just precis det som alla är. Men jag hittade ett undantag efter mycket googlande.


Den är perfekt! Så vacker med sina turkosa och svarta detaljer. Den skulle vara en perfekt brytning till våra vita vardagsrumsmöbler. Åhh så fint. Men när jag klickade på bilden visade det sig att den redan var tagen. Så synd! Men jag måste nog erkänna att den passar jättebra i sitt nuvarande hem.


Den är bara så vacker, jag kan inte sluta titta på den. Jag hittade den för kanske ett halvt år sen och har ännu inte kunnat sluta drömma om den.

Bilderna är tagna från en blogg som inspirerar mig mer än mången annan. Weekday carnival.

Men jag letar vidare, det finns nog en lika fin någonstans där ute.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar