fredag 5 oktober 2012

Ny förvaring i bokhyllan.

Jag köpte en gammal goding från ikea som de slutade sälja en tid. Nu är den tillbaka lika fräsch som alltid och i olika storlekar dessutom! Det är nånting med mig och obehandlat ljust trä. Det känns så harmoniskt och nordiskt.


Och man kan ju bara inte ha för mycket förvaring! Jag har i alla fall en tendens att samla på mig en massa värdefullt skräp som lätt göms undan med sådana här lösningar.  Köpte faktiskt en liknande grej, från Citymarket (av alla ställen :D), i sommar som jag målade och fixade. Nu är det megasynd att jag inte tog en bild före jag målande den, den var megaful då!


Den har vi i alla fall på skrivbordet för post-it-lappar, stamkundskort, sladdar, hörlurar och annat. Så får man lösa det när skrivbordet inte har någon låda.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar