lördag 15 september 2012

Hinner. Inte. Blogga.

Jag har så jäkla mycket att göra! Jag skulle vilja skriva en lista för att kunna konkretisera för er men jag tror jag låter bli för det är inte alls intressanta saker på listan. Men snart blir det lättare, när praktiken är slut.

Jag tänkte helt enkelt göra en sammanfattning av vad jag gjort sen senast.


Vi åkte till IKEA och köpte ditt och datt. Sen åt vi köttbullar med Pekka Haavisto. Eller han satt några bord ifrån, men han var där i alla fall! Starstrucked!


Vi hade intressanta föreläsningar i drama i skolan och fick leka med pipränsare och bivax. Det är skönt att få vara kreativ och mindre seriös ibland i skolan. Så här fina gubbar gjorde jag och Ilse! :P


Vi har spelat tågspelet igen och igen men ibland måste jag vara på samma lag som Axu, annars blir jag så arg när jag förlorar. Det är mycket lättare att förlora tillsammans. (men vi spelar ganska bra tillsammans faktiskt!)


Uni har en ny bibba i Kajsaniemi! Jag var där och lånade en bok till en kurs och hittade den helt själv i den enorma byggnaden. Fantastisk arkitektur, verkligen imponerande. Gå och titta!

Sen har jag jobbat (jobbat,jobbat,jobbat) på Svenska Teaterns kafé. Det är utmanande. Därför har jag inte heller hunnit blogga, eller göra något annat. Nästa vecka har jag färre turer så det ska nog bli bra det här.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar