fredag 29 november 2013

Fulfina kvistar

Förra vintern hade jag ett inlägg med bilder från Jennifers lägenhet. Istället för en julgran hade hon kvistar som hon prydde med allt möjligt fint.


Jag tyckte det var så fint så ville ha egna kvistar i år. Nu kommer vi ju att ha en julgran också så jag tror det blir för mycket om jag dekorerar mina kvistar med julgransdekorationer. I en blombutik i Kampen hittade jag blommor som spraymålats med guldfärg så körde med dem istället.

Det är något med dessa kvistar som får mig att le (och jag har väl nämnt att jag tycker om att använda humor i inredningen). De är bara så spretiga och roliga. Det är också någonting med att jag tycker de är fasansfullt fula och oerhört fina på en och samma gång, hur kan det vara så?




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar