tisdag 17 december 2013

Bordet med skråmor

Nej vet ni va, jag har så mycket att göra! Men jag ville så gärna blogga så jag gör helt enkelt så nu. Som ni märkte så publicerade jag en massa inlägg titt som tätt för en tid sedan och efter det har det varit dött. Det beror helt enkelt på att jag då hade Jennifers kamera till låns och passade på att fota och blogga så mycket jag bara hann. Nu har jag den igen. Så snällt att hon lånar den, tänk! Även om hon har en egen blogg att ta bilder till.

Jag ville bara visa matbordet som nu är på plats. Jag är helt supernöjd. Men ytan är så sliten att vi är tvungna att ha duk på, men det gör inte så mycket. Jag rev ner min mormors gamla fina duk från skåpet och den sitter som smort.




Det här var givetvis inte en riktig situation, nej utan jag hämtade några favoritkärl från köket, tände ljus, slängde olika mjuka plagg över stolsryggen för att se vilket som passar bäst osv. för att det ska se så trevligt ut som möjligt (medan Eddie sprang i fötterna på mig så jag snavade).

Det här säger jag så att ni inte går och får fel bild av vårt hem och vårt liv, en bild av att vi alltid har städat t.ex. :P Ni skulle se den andra delen av bordet som inte syns på bilden här (disk från i morse, tidningar, mandarinskal...).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar