onsdag 1 januari 2014

År 2014

Ett nytt år med nya utmaningar. Det känns lite som om studierna kommer att ta över mitt liv (det här året har jag i alla fall hittills varit ganska slappt).

Det var dags att köpa en ny kalender vilket alltid är lika svårt. Jag har i några år haft Ordning & Redas kalender och de är så perfekta! Nu när man inte längre får tag på dem i Finland fick jag ge mig ut på jakt efter en ersättare. Den fanns på Granit.

Huvudsaken är kalenderns layout, att en vecka ryms på ett uppslag. Det får inte vara en massa färger och linjer utan utseendet måste vara så simpelt som möjligt. Jag tror också det är bäst att kalendern inte har nån bild på pärmen, då tröttnar jag bara. Jag satte ett mönstrat papper i plastfickan längst bak istället, det ser man ändå inte lika ofta.





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar