lördag 28 december 2013

Spel och elefanter

Har ni spelat Shanghai? Det är hur roligt som helst, även om det verkar ha skrämmande många regler. Vi har nu gjort oss hemmastadda i Helsingfors igen efter många dagar i Borgå och det kändes naturligt med en Shanghaikväll för att fira detta. Jennifer och Gusi var med. Jag passade på och testade mitt objektiv. Jag blir nog aldrig trött på det.




Eddie var också med givetvis. Han var dock inte till så stor nytta för Axu eftersom det ändå var Jennifer som tog hem segern.


Reorna har börjat och jag hade spanat in denna skönhet på Indiska innan jul. Då bestämde jag mig för att köpa den om den blir lite billigare och det hade den blivit, jess! Egentligen hade jag inte tänkt gå reashoppa alls men kunde inte motstå när jag ändå var i Kampen på andra ärenden.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar