måndag 26 maj 2014

Bilder från veckan som gått

Instagram har fått mig att nästan få dåligt samvete om jag inte kommer med nya bilder regelbundet, så häromdagen möblerade jag om, tog några bilder och möblerade om igen så det blev precis som det var innan. Så galen är jag. Men när de gula stolarna flyttade in funderade jag på att låta dem stå under fönstret men tyckte ändå det var viktigare att soffan och fåtöljerna var riktade mot varandra.



I och med det nya skåpet har skrivbordet fått en ny plats. Jag hängde upp några kort på väggen, kanske de kan ge mig lite inspiration när jag ska jobba?


Vi åkte ut till Jennifers lande över en natt och det var verkligen vad jag behövde, en ordentlig dos av skärgården. Vi åt hela tiden, tog promenader, en roddtur, vadade vid stranden och spelade Shanghai om och om igen.


Efter helgen var Eddie så trött så han sov som aldrig förr. Många timmar.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar