onsdag 9 oktober 2013

Stolen

Nåja, den där stolen jag nämnde  i förra inlägget är nu så gott som färdig, en skruv fattas ännu men den håller ihop utan den också.

Jag fick låna Jennifers kamera för att ta några bilder till bloggen. Jag försökte vara effektiv idag men universums alla krafter (vädret och Eddie) verkade jobba för att förstöra min lilla fotosession. Så jag är nog tvungen att fota igen en vackrare dag.

En bild på den nya stolen lyckades jag i alla fall få så här kommer nu den på alla sätt horribla före"före"-bilden och sen resultatet.




Och här är resultatet! Vi är jättenöjda! Det var väldigt svårt att välja färg men till sist kom vi fram till denna. Grönt passar med ganska många färger egentligen! Jag ville att stolen skulle sticka ut lite med sin färg, att den inte skulle likna de andra möblerna alls. Det var egentligen inte alls svårt att klä om den så den kommer säkert att få nya kläder flera gånger!

Och där skymtar vårt nya soffbord också!

4 kommentarer :

  1. så fin den blev! Fint att du orka med ett så stort projekt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) jo jag började ringa runt och fråga möbeltapetserare vad det skulle kosta och det var så dyrt att jag var tvungen att göra det själv :P

      Radera